22 Eylül 2015 Salı

Biraz dağınık bir adamım ben

Biraz dağınık bir adamım ben. Olay sadece yatağın örtülü, çorapların sepette olmasıyla sınırlı değil.
İçsel bir dağınıklık diyebilirim. kalp ve kafa uyuşmazlığı gibi. Gerekli yerlere şikayet dilekçesi gönderdim.
Bu kafayla bu kalp uyumlu değil. herkesin kalbi atıyor benim kafam. Sizin için sıfır hat payı diyolar galiba kargo esnasında bir karışıklık oldu.
Gereğinin yapılmasını arz ederim, Amin. Sonra mutfaktan annem geldi. Uzaklardan gelen servis elemanı gibiydi. Senin derdin ne oğlum? dedi. Dağınığım anne,
toplayamıyorum kendimi dedim. Her eline geçeni atarsan bir kenara toplayamazsın tabi dedi. Cümlede ki felsefenin Derinliğine bakarmısın?
Bak sigranın külünü dökmüşsün yere. gel seninle ortak bir noktada buluşalım dedi. Dur dedim anne dur.Bu saatten sonra hiçbir kadınla buluşmam bir yerde.
Sonuçta sende kadınsın. her neyse konu ne kadar kadınsa ben o kadar şarabım, sanırım biraz hava almalıyım..

0 yorum to “Biraz dağınık bir adamım ben ”

Yorum Gönder